Sunday 13 June 2010

Fara maini, fara picioare, fara griji




"Nu eram gata!"

"Nu am maini si picioare, dar sunt foarte recunoscator pentru "pulpa mea de pui". Cand ma vad pentru prima data oamenii sunt socati. Intr-o zi eram singur la topoganul de apa, si stiti cum e, toata lumea sta la capatul topoganului uitandu-se la cei ce vin pe topogan si aterizeaza in apa. Apar eu, si sunt complet socati. Mie imi vine sa ma uit la mine si sa-i intreb: "Ce? Ce e in neregula?"
Au fost momente in care m-am uitat la viata mea si m-am gandit:"Nu pot sa fac asta si nici asta..."
Te tot concentrezi pe lucrurile pe care ti le-ai dori sa le ai sau pe lucrurile pe care ti le-ai dori sa nu le ai. Asa ca ajungi sa uiti ceea ce de fapt ai. In viata mea, chiar nu are nici un rost sa stau acolo si sa-mi tot spun: "As vrea sa am maini si picioare, as vrea sa am maini si picioare..." Pentru ca faptul ca imi doresc nu ma ajuta la nimic. Ceea ce am invatat in viata sunt cateva principii cheie. Si primul principiu este sa fi recunoscator. E greu sa fi recunoscator. Cand aveam opt ani, m-am uitat la viata mea si mi-am zis: "N-o sa ma pot casatori niciodata, nu voi putea avea o slujba, nu voi avea un scop in viata. Ce sot as putea eu sa fiu, daca nu pot nici macar sa-mi tin sotia de mana. E o minciuna sa crezi ca nu esti destul de bun! E o minciuna sa crezi ca nu ai nici o valoare!"

"E atat de frig ca nu pot sa-mi simt mainile" (nota lui Emma- umor englezesc:-))

"Iubesc viata. Atatia oameni vin si ma intreaba: "Cum se face ca zambesti atat de mult?" Imi vine sa le spun e o poveste lunga...dar in acelasi timp e foarte simplu.
Uneori e greu sa zambesti in viata asta. Sunt lucruri care ti se intampla pe care nu le poti intelege si nu stii daca vei putea trece peste ele. Treci prin furtunile tale in viata, fara sa ai habar cat va dura furtuna asta. Si astazi vreau sa impartasesc cateva principii pe care eu le-am invatat in viata mea si pe care voi le puteti folosi in viata voastra. Sa fi rabdator e ceva minunat, dar sa-ti spun ceva, e unul dintre cele mai dificile lucruri. Mi-am dat seama ca s-ar prea putea sa nu am maini sa-mi tin sotia de mana, dar cand va veni momentul pot sa-i imbratisez inima. N-am nevoie da maini sa-i imbratisez inima.
E inspaimantator cate fete au probleme cu mancarea (anorexia si bulimia sunt probleme foarte mari in scolile din Marea Britanie n.t).
Ma sperie sa vad cati oameni sunt furiosi pe viata lor din cauza problemelor de acasa, si maniosi pe cei din jurul lor. E ispaimantator cati oameni simt de fapt ca nu valoreaza nimic. Fiecare dintre fetele de aici, vreau sa stiti ca sunteti frumoase, sunteti superbe asa cum sunteti. Si voi baietii, sunteti cei mai tari."

"Pe acest DVD impartasesc cu voi experientele mele de viata, felul in care am depasit provocari si am reusit sa vad a perpectiva noua- sa fiu recunoscator, sa am vise mari si sa nu renunt niciodata. Vorbesc copiilor, adolescentilor si adultilor despre probleme cheie si principii pe care le-am pus in aplicare in viata mea si care mi-au dat taria sa cuceresc orice obstacol as intalni."

1 comment:

  1. Oooo, am maini, am picioare si ma comport de parca nu le-as avea ... si nu multumesc suficient ...
    Sunt o faptura atat de minunata si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta spune David si asta vreau sa spun si eu.
    O zi cu har Emma draga;)

    ReplyDelete